Reflektiot
Täältä löydät tiimiyrittäjien esseemuotoisia reflektioita. Lukemiensa kirjojen pohjalta tiimiyrittäjät pohtivat omaa oppimistaan, kasvuaan ja liiketoiminnan ilmiöitä Kaikki reflektiotLisää reflektiokatso
Viimeisimmät julkaisut
Suojattu: Unelmahommissa
Salasanasuojattu
Katsoaksesi tätä suojattua sisältöä, kirjoita salasana alle:
Tunteet ohjaavat päätöksiämme
Olen viime aikoina kirjoittanut reflektioita ja miettinyt omaa liiketoimintaa asiakaskokemuksen...
Sisäinen motivaatio minussa ja meissä
Motivaatio sanana tuntuu kuuluvan jokaisen ihmisen yleiseen sanavarastoon, ainakin kun puhutaan...
Suojattu: Asiakkaalta asiakkaalle
Salasanasuojattu
Katsoaksesi tätä suojattua sisältöä, kirjoita salasana alle:
Suojattu: Kasvuhakkeroi tai kuole
Salasanasuojattu
Katsoaksesi tätä suojattua sisältöä, kirjoita salasana alle:
Arkinen luovuus ja Tiimiakatemian nykyinen tila
Eräs tiimiyrittäjä suositteli kirjaa ja päätin valita sen lukulistalle, koska arkinen luovuus...
katso
Kaikki julkaisut
Asko Känsälän kirja ”Johtajasta mestariksi” käsittelee johtajuutta Känsälän omien komeuksien ...
Kirja yhdessä ohjautuva tiimi tuli juuri oikeaan aikaan vastaan, sillä olemme tiimin kanssa ...
Järjen ääntä karkuun
Huomaan aika usein hakkaavani päätä seinään erilaisten asioiden ...
Pohdinko tietoisesti, miten teen päätöksiä? En varmaan ole ikinä sitä ajatellut. En oikein ...
Dialogin tavoitteena on saavuttaa uusi ymmärrys, joka muodostaa perustan myöhemmälle ...
Sisältömarkkinoinnin työkalut
Hiiren pyydystämisessä juuston murujen käyttö on perinteinen ...
Ensivaikutelman merkitys on erittäin suuri ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa. Arvioimme ...
Kirjassa Jutta Larm kertoi opikseen sen, että bisnesidea ei löydy, jos sitä etsii vain rahan ...
Veikkauskirja käsittelee suomalaista vedonlyöntimonopolia, Veikkausta, ja sen ympärillä ...
Lukiessani Sirkku Ruusun Koutsin työkalupakkia, mielikuvani valmentamisesta ja valmentavasta ...
Sisältömarkkinointi on paljon ollut puheenaiheena, ja pidettiin myös Hohkeen treenit aiheesta. ...
Uudet ja vanhat markkinoinnin p:t
Eka Ruola korostaa kirjassaan, että uudet p:t eivät ...
- Uudemmat julkaisut
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338