Reflektiot
Täältä löydät tiimiyrittäjien esseemuotoisia reflektioita. Lukemiensa kirjojen pohjalta tiimiyrittäjät pohtivat omaa oppimistaan, kasvuaan ja liiketoiminnan ilmiöitä Kaikki reflektiotLisää reflektiokatso
Viimeisimmät julkaisut
Google digital garage
Mikä Meni Hyvin: Kurssilla käytiin läpi monipuolisesti eri aiheita, kuten...
Ajattele kuin munkki
Valitsin Jay Shettyn “Ajattele kuin munkki” kirjan, sillä minua kiinnosti tietää lisää munkkien...
Sanojen supervoima
Tiedätkö mikä on maailman vaikein sana? Voit pohtia sitä hetken. Tulen kyllä paljastamaan sen,...
Kehnot pomot ympärilläni
Thomas Eriksonin ”Kehnot pomot ympärilläni" käsittelee huonoa johtamista ja sen vaikutusta...
Johtajuus – Kirkas suunta ja ihmisten voima
Tämä on koulutusohjelman reflektio, annan nolla pistettä! Kirkas suunta. Minulle ei tuntunut...
Gurumarkkinointi
Gurumarkkinointi- kirja kuvaa kymmenen psykologista vipua, joilla saan asiakkaan ostamaan...
katso
Kaikki julkaisut
Käsittelyssä minulla oli ”Building a Storybrand” – kirja joka on Donald Millerin kirjoittama. ...
Olen mielestäni hyvin intuitiivinen ihminen ja sisäinen ääneni on valpas ja voimakas mitä ...
OKR, Objektive Key Results. Ei itsessään kerro juuri mitään. Ei ainakaan sitä, kuinka loistava ...
Luettuani Juha Tuulaniemen Palvelumuotoilu -kirjan, ymmärsin, kuinka tärkeää on ottaa ...
Luin Seth Godinin kirjan "This is Marketing", joka käsittelee markkinoinnin perusperiaatteita, ...
Akatemialla paljon puhutaan siitä, kuinka ei tulisi vain pyörittää kahviloita, koska se ei ...
Viimeinen kirjareflektio ikinä, ja hirveä valinnan vaikeus iski kirjaa valittaessa. Halusin ...
Donald Trumpin kirjan "Think Big" lukeminen oli kokemus, joka jätti minuun syvän vaikutuksen. ...
Sijoittaminen on itse ollut aina jotenkin mystistä ja se on kuulostanut aina omaan korvaani ...
Anun suosituksesta sain kuulla tästä kirjasta. Urheilu, muoti ja kansainvälisyys ovat ...
Google Digital Garage -digimarkkinointikurssi tarjosi kattavan ja monipuolisen johdatuksen ...
Luin Donald Millerin kirjoittaman Building a Storybrand -kirjan. Kirja kertoo markkinoinnista ...
- Uudemmat julkaisut
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339