Suojattu: Strategiana asiakaskokemus – miksi, mitä, miten?

Kirjoittaja: Milja Pentti

1 joulukuun, 2022

Lähdeteos: Strategiana asiakaskokemus - miksi, mitä, miten?

Lähdeteoksen kirjoittaja: Hannu Saarijärvi ja Pekka Puustinen

Teoriapisteet: 3

Salasanasuojattu

Katsoaksesi tätä suojattua sisältöä, kirjoita salasana alle:

You May Also Like…

Alustatalous

Ajattelin kokeilla uutta aluevaltausta ja paneutua alustatalouden maailmaan. Ajat ovat todella muuttuneet ja...

Johtajuuden ristiriidat

Johtajuus on monimutkainen laji, jossa kaikkia ei koskaan voi miellyttää tasapuolisesti ja pettymyksien kohtaamiseen...

Myy enemmän – myy paremmin

Myynti on taitolaji, josta Mika D. Rubanovitsch on kirjoittanut useammankin kirjan. Viime syksynä luin kyseiseltä...

Tämä viesti on suojattu salasanalla. Syötä salasana nähdäksesi viestin.